Нищо не знаеш...

"Сега знам! Няма парфюм, който да ухае по-добре на кожата ми от аромата на твоите ръце. Няма други очи, в които така добре се отразява душата ми. Няма друго тяло, което да пасва идеално на извивките на моето. Сега знам! Лудостта ми си има име. Твоето. Не искам да оздравявам..."

Аз съм влюбена! И искам да го искрещя не само на целият свят, но и в цялата галактика по възможност. Така че всички земни, извънземни, крилати и демони да ме чуят...И да запомнят. ВЛЮБЕНА СЪМ!
Личи ми. Усмивката ми не слиза от лицето ми, в красива крива от много градуси. Също толкова гореща и истинска. Очите ми светят, с онзи позабравен и изгубен пламък, който си мислех, че никога няма да открия отново...или ако го открия, то той ще е изгорял до пепел и изтичащ между пръстите ми като шепа морски пясък. Но не би...
Намерих го и този път ще го запазя възможно най - дълго. Няма да го пусна. Няма да позволя да бъде изгасен от проливни дъждове, бури, ветрове, стихии. От хорска злоба, завист и интриги.
Отива ми. Да обичам. Да съм обичана. Сияя. Повече от всякога. Повече от слънцето.
Как ми стои?
Аромат на теб - Супер ми стои! Топлина от теб -Изумително ми стои! Любовта от теб - Невероятно ми стои! Нацелувана от теб - Изключително ми стои! Събудена от теб - Адски ми стои! Притеснена от теб -Перфектно ми стои! Изморена от теб - Удивително ми стои! Само погледни..

Той...
Всеки ден е истинско приключение и предизвикателство. Никога един и същ, но винаги истински и само и единствено МОЙ!
Никога не знам какво да очаквам. пълен с изненади. Всеки ден, всеки час, всяка минута, на всяка крачка.
Красив. Адски красив. Изпълнен с любов, щастие и усмивки. И всичко в него е прекрасно. До последният малък детайл.
Всяко изживяване е уникално само по себе си.
Всяка вечер благодаря на Бог, съдбата, силата или каквото там има пръст в цялата тази любов за шанса да го имам. ЗА възможността, която ми е дадена. С него. От него. За мен.
Мечтите ми са по - големи и красиви от всякога. И чувствам, че са на път да се сбъднат. Да една ръка разтояние. Още малко и ще ги сбъдна! Само още ейййййййй тоооолковаааа малкоооо!!!
Той ме учи на търпение. И още по - голяма любов. Към другите. Към дребните, но значими неща и жестове.
Той изпълва сърцето ми...с вяра! За по - красив утрешен ден. За по - големи успехи, за - по силни изживявания.
Той е интензивен и емоционален. С него думата скука е само дума в речника и никога състояние на духа.
Той ми дава...всичко, от което някога съм имала нужда.
Той ме обича! И ми го доказва постоянно.
А го обичам.
И нищо друго няма значение...

1 коментара:

Бъди влюбена! Отива ти! :)

Публикуване на коментар

Voici mon secret...

Моята снимка
Sweden
Обещавам, Никога да не забравям, че това е любов, която се случва веднъж в живота! И винаги да знам с дъното на душата си, че без значение какви предизвикателства ще ни разделят, винаги ще намерим път един към друг!

Последователи

Възникна грешка в тази притурка

Из чуждите дневници