Нищо не знаеш...

"Сега знам! Няма парфюм, който да ухае по-добре на кожата ми от аромата на твоите ръце. Няма други очи, в които така добре се отразява душата ми. Няма друго тяло, което да пасва идеално на извивките на моето. Сега знам! Лудостта ми си има име. Твоето. Не искам да оздравявам..."


Искаш ме. А нямаш право. Не и от благоприличие, разум, заради хората.

Искам те. А нямам право. Да набирам тайно номера ти, играейки си небрежно с телефона.

Искаш ме. И нямаш право. А най - безцеремонно ми го съобщаваш.
Искам те. И нямам право. Да ти пиша мръсни смс-и в нощите, в които всяка моя мисъл все към тебе тича.

Искаш ме. А нямаш право. И в телефона ти съм с друго име.
Искам те. А нямам право. И всички улики и доказателства трябва да ги трием...

Искаш ме. А нямаш право. Трудно ти е да признаеш.
Искам те. А нямам право. И трябва да те крия.

Искаш ме. А нямаш право. Правото да ме обичаш.
Искам те. А нямам право. Правото да бъда с теб по светло и наяве.

Искаш ме. А нямаш право. Защото трябва да избираш.
Искам те. А нямам право. Заради образи и духове от миналото.

Искаш ме. А нямаш право. Морал или пък съвест, както искаш го наричай.
Искам те. А нямам право. Защото си единствения, който нямам право да обичам...

Искам те..и нека бъда лошата. Искам те и нека ме проклинат. Искам те и нека псуват зад гърба ми. Искам те и нека гледат ме с презрение. Искам те и нека да ме сочат с пръст. Искам те, на пук на хорското недоумение...Искам те и не ми трябва чуждо удобрение...
Искам те и няма никого да моля...разрешение от никого не ще поискам!

Искам те....това е всичко!!!



0 коментара:

Публикуване на коментар

Voici mon secret...

Моята снимка
Sweden
Обещавам, Никога да не забравям, че това е любов, която се случва веднъж в живота! И винаги да знам с дъното на душата си, че без значение какви предизвикателства ще ни разделят, винаги ще намерим път един към друг!

Последователи

Възникна грешка в тази притурка

Из чуждите дневници