Нищо не знаеш...

"Сега знам! Няма парфюм, който да ухае по-добре на кожата ми от аромата на твоите ръце. Няма други очи, в които така добре се отразява душата ми. Няма друго тяло, което да пасва идеално на извивките на моето. Сега знам! Лудостта ми си има име. Твоето. Не искам да оздравявам..."


Казват, че незаменими хора няма, а в същото време, че всеки е уникален сам по себе си. Не разбирам...Как хем си уникален, хем си заменим?!

Той...той е незаменим. Той е различен. Той е уникален.
И докато преди сравнявах настроящия с бившите...Него сравнявам с мен.
Преди все някой беше по - добър от някой друг, по - красив от предишния, по - извисен... Сравнявах мъжете... Помежду им.
Него сравнявам със себе си...Той е по - добър от мен, по - зрял от мен, по - отговорен от мен. По - самоуверен...Харесва ми. Харесва ми свободата да не дърпам аз конците, да не съм аз водеща в отношенията ни...Харесва ми свободата да съм жена... И не в онзи грозен смисъл, с командир и подчинен. Но най - накрая мога да бъда жена...Мога да играя себе си, а не да изземам ролята на "панталона"....
Има на толкова много да ме научи...
Отношението му към мен, всеки наш разговор, всяка споделена мисъл и секунда заедно ме кара да с развивам емоционално, духовно...Той изважда на яве пълният ми потенциал. Той е стимулатор...за всяко едно сетиво.

Той е незаменим. Защото ме кара да се чувствам така, както никой друг не е успявал. Той провокира най - доброто у мен.

Представете си, че сте насред пустинята...И гърлото ви е пресъхнало от жажда...Онази животоспасяваща глътка вода е НЕЗАМЕНИМА! Също като него...

Представете си, че се давите...И тялото ви потъва в синята бездна...А дробовете ви имат нужда от кислород...Онази единствена глътка въздух е НЕЗАМЕНИМА! Също като него...

Представете си, че сърцето ви е спряло на операционната маса. И имате нужда от силна доза адреналин, която е НЕЗАМЕНИМА! Също като него...

Той е адреналин. Той е живот. Той е наркотик. Той води до пристрастяване. Моята лична марка хероин... Той е незаменим!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Voici mon secret...

Моята снимка
Sweden
Обещавам, Никога да не забравям, че това е любов, която се случва веднъж в живота! И винаги да знам с дъното на душата си, че без значение какви предизвикателства ще ни разделят, винаги ще намерим път един към друг!

Последователи

Възникна грешка в тази притурка

Из чуждите дневници