Нищо не знаеш...

"Сега знам! Няма парфюм, който да ухае по-добре на кожата ми от аромата на твоите ръце. Няма други очи, в които така добре се отразява душата ми. Няма друго тяло, което да пасва идеално на извивките на моето. Сега знам! Лудостта ми си има име. Твоето. Не искам да оздравявам..."


Усещам дъха ти, галещ врата ми. Горещ, изгарящ. Зад мен си и всичко, което трябва да направя е да се обърна и да впия хищно устни в твоите. Почти до кръв. Толкова силно те искам. Държиш ме толкова близко до себе си. Телата ни са плътно прилепнали без сaнтиметър разтояние. Извивките ми перфектно съвпадат с твоите.

Сякаш искаш да ми прошепнеш, но устните ти са твърде заети да изучават врата ми. С целувки, които спират дъха ми, за сметка на твоя, който се разлива по мен...
Усещам пулса ти. Сърцето ти е бие толкова бързо и силно. Аритмия, която ме побърква. Знам, че е заради мен. Знам, че те влудявам.
Ударите на сърцето си са заглушени единствено от учестеното ти дишане. Накъсано, неравномерно...от възбуда.
Бавно описваш до една извивките на тялото ми. Познаваш ме дори на тъмно...
Не знам какво ми правиш, но никога не е достатъчно. Искам още и още, сякаш никога не ще ти се наситя.
Единствените желания, които имам са свързани единствено с теб, точно в този момент. Сякаш света е спрял да съществува. Или живеем, откъснати в паралелна реалност.
Устните ми са плътно по теб. Навсякъде. Там, където знам, че най ти харесва.
Ноктите ми се забиват хищно в гърба ти, така че да оставят следи. Спомен, за това колко страстно съм била твоя.
Телата ни са преплетени едно в друго. И сякаш сме едно цяло.

Съществуваш само ти. Съществувам само аз. Съществуваме само ние.

***
Капките пот по челото ти са от мен. И тази нощ съм те уморила в съня ти...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Voici mon secret...

Моята снимка
Sweden
Обещавам, Никога да не забравям, че това е любов, която се случва веднъж в живота! И винаги да знам с дъното на душата си, че без значение какви предизвикателства ще ни разделят, винаги ще намерим път един към друг!

Последователи

Възникна грешка в тази притурка

Из чуждите дневници