Нищо не знаеш...

"Сега знам! Няма парфюм, който да ухае по-добре на кожата ми от аромата на твоите ръце. Няма други очи, в които така добре се отразява душата ми. Няма друго тяло, което да пасва идеално на извивките на моето. Сега знам! Лудостта ми си има име. Твоето. Не искам да оздравявам..."


Липсвам ти?!

Заблуждаваш се, заблуждаваш ме...
Липсва ти присъствието ми.
Липсват ти ръцете ми, които те докосваха, събрали цялата нежност на света.
Липсва ти обожанието ми към теб.
Липсва ти всеотдайността ми.
Липсват ти най - красивите думи, които бяха посветени единствено и само на теб.
Липсва ти усещането да бъдеш вдъхновение...
Липсват ти сълзите ми.
Липсва ти тихата болка в очите ми.
Липсва ти треперенето в гласа ми, когато вече не мога да удържам дъжда в очите ми.
Липсва ти вниманието ми.
Липсва ти чувството да си обичан...от мен.
Липсва ти контрола върху чувствата ми.
Липсва ти да си ми нужен.
Липсва ти да си причината за ударите на сърцето ми и ускоряването на пулса ми.
Липсва ти мисълта, че си единствен и незаменим.

Но аз...Аз самата не..НЕ ти липсвам!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Voici mon secret...

Моята снимка
Sweden
Обещавам, Никога да не забравям, че това е любов, която се случва веднъж в живота! И винаги да знам с дъното на душата си, че без значение какви предизвикателства ще ни разделят, винаги ще намерим път един към друг!

Последователи

Възникна грешка в тази притурка

Из чуждите дневници