Нищо не знаеш...

"Сега знам! Няма парфюм, който да ухае по-добре на кожата ми от аромата на твоите ръце. Няма други очи, в които така добре се отразява душата ми. Няма друго тяло, което да пасва идеално на извивките на моето. Сега знам! Лудостта ми си има име. Твоето. Не искам да оздравявам..."



Когато не видиш сълзите ми, а усмивка.

Когато видиш гордостта ми, вместо чувството ми за вина.

Когато не почувстваш слабостта ми, а силата ми.

Когато вместо болката ми, видиш щастие...

Когато не проумяваш как далеч от теб разцъфвам, вместо да гасна...Си спомни, че ТИ ме направи толкова прекрасна!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Voici mon secret...

Моята снимка
Sweden
Обещавам, Никога да не забравям, че това е любов, която се случва веднъж в живота! И винаги да знам с дъното на душата си, че без значение какви предизвикателства ще ни разделят, винаги ще намерим път един към друг!

Последователи

Възникна грешка в тази притурка

Из чуждите дневници